.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاریخ خواهد نوشت
تاریخ خواهد نوشت

شمال نیوز: هادی ابراهیمی کیاپی در یادداشتی با عنوان " تاریخ خواهد نوشت " از کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در جنایات علیه بشریت و سکوت مجامع غربی و رسانه‌های معاند نوشت .

 

تاریخ خواهد نوشت:

از ناله‌های جانسوز پدری فلسطینی که چهار فرزند بی گناه ومظلوم خودرا چگونه در حملات وحشیانه صهیونیست‌ها ازدست داده است.

 

تاریخ خواهد نوشت:

ازتوحش لیبرال دموکراسی غرب، که از حدود سه چهار هزار سال پیش که اروپایی‌ها، به ویژه در گستره اسپانیای آن روز آدمخوار بودند، تا دو هزار سال و هزار سال پیش که تاریخ‌شان فقط با جنگ رقم می‌خورد، تا قرون وسطی و عصر گلادیاتورها، تا قرون معاصر با جنگ‌های بزرگ و کوچکی چون: جنگ‌های صلیبی – جنگ‌های جهانی اول و دوم – جنگ ویتنام با آن جنایات هولناکش – جنگ صرب‌ها علیه مسلمانان بوسنی که حتی شکم زنان باردار را پاره کرده و جنین آن‌ها را سر می‌بریدند – تا حدود ۸۰ سال جنگ و جنایت علیه فلسطین، لبنان و سوریه با آن جنایات وحشتناک – تا تحمیل جنگ ۸ ساله علیه ایران - تا حمله نظامی مستقیم امریکایی‌ها و اروپایی‌ها تحت عنوان ناتو، به افغانستان و عراق – تا نسل‌کشی و کشتار‌های کور و بی‌هدف توسط پهپاد‌ها در پاکستان و یمن – تا شکنجه‌های ددمنشانه در زندان‌های داخلی و گوانتامالا‌های شناخته شده و نشده و ...، همه تاریخ روشن و مستند غرب وحشی است که فراموش نخواهد شد واثبات آن برای آیندگان آسان است

 

تاریخ خواهد نوشت:

جهان غرب (به ویژه اروپا)، فرقی ندارد که سزارها، تزارها، رایش‌ها، لویی‌ها، موسیلینی‌ها، هیتلر‌ها و ناپلئون‌ها حکومت کنند، یا کلیسا حکومت کند، یا دموکرات‌ها، جمهوری‌خواه‌ها، حزب سوسیال یا حزب کارگر یا حتی حزب سبز‌ها و ... روح‌شان با ظلم، جنایت و فحشا عجین شده است و جز این راه را بلد نیستند و نمی‌پسندند.

 

تاریخ خواهد نوشت:

امروزه و در این عصر لیبرال دموکراسی و شعار‌های گوش‌خراش حقوق بشری، به کدامین گناه، کودکان و نوجوانان فلسطینی باید درآتش وخون غوطه ور باشند وسازمان‌های جهانی این غلامان مطیع درخفقان سکوت.

 

تاریخ خواهد نوشت:

آیا به جز غرب وحشی، هیچ قومی می‌تواند وهابیت، تکفیری و سلفی و سایر تروریست‌های دولتی را تربیت و سازماندهی کند و این چنین به جان مردم سوریه وعراق وافغانستان ویمن بیاندازد؟!

 

تاریخ خواهد نوشت:

 غرب وحشی، اهتمامی جز قانونی کردن همجنس‌بازی – قانونی کردن ازدواج هم جنس‌ها – قانونی کردن همخوابی با حیوانات (به ویژه در میان نظامیان)، تاجاییکه در ارتش امریکا از هر سه زن نظامی، یکی مورد تجاوز قرار می‌گیرد، برنامه‌ای برای دنیای مدرن ندارد.

 

تاریخ خواهد نوشت:

غزه به تنهایی جنگید درحالی‌که ۵۰ کشور عربی واسلامی نظاره‌گر بودند وهیچ حرکتی نکردند، درحالی‌که غرب وحشی به کمک صهیونیست‌ها آمده است

راستی اگر ما بخواهیم برای یک نژاد وحشی شاخصه‌هایی بیان کنیم، چه شاخصه‌هایی وجود دارد که منطبق با غرب ورژیم صهیونیستی در گذشته و حال باشد؟ ترسیم از یک قوم وحشی چیست؟ آیا آن را در غرب و رژیم نژاد پرست دیروز و امروز به وضوح نمی‌بینیم؟ چرا رسانه‌های فارسی زبان خائن ومزدور سکوت کردند؟

 

تاریخ خواهد نوشت:

 این وحشی‌گری مدرن، به رغم برخورداری از ظاهری آراسته، لباس‌های قشنگ و شیک، خودرو‌های گران قیمت، عطر‌ها و ادوکلن‌ها خوش‌بوو سایر نماد‌های انسان‌های فرهیخته، متمدن، متمول و ... همچنان در توحش غوطه‌ور است وروزی رویای لیبرال دموکراسی فوکویاما را با خود به گور خواهند برد.

 

تاریخ خواهدنوشت:

قرمزپوشان محرم حالا سیاهپوش نتانیاهو شدند

ازخیانت وهرزه گی شبکه‌های مزدور ضدانقلاب و فارسی زبان آنانیکه حالا سیاهپوش نتانیاهو شدند، و روبان مشکی به لباس خود زدند، درصورتیکه همین مجری‌ها روز تاسوعا وعاشورا قرمز پوشیده بودند، خائنانی که باغم کارفرما کارمندان آن نیز ماتم گرفته اند

 

تاریخ خواهد نوشت:

از کشتار زنان و مردان و کودکان و کهنسالان فلسطینی، از هتک حرمت‌های مداوم به مسجدالاقصی، از لگدکوب کردن نمازگزاران، از ساخت ده‌ها شهرک و تسلیح شهرک نشینان که به جان مردم فلسطین افتادند، اما آیا خواهد نوشت ملت تاریخ ساز و چندهزارساله فلسطین در مقابل این همه ظلم و جنایت چاره‌ای جز برپاکردن «طوفان» داشته اند؟

 

تنها می‌توان گفت:

 "حسبنا الله ونعم الوکیل"


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.